Voorpagina:
Beoordelingsformulier poster en presentatie
Onderwerp: |
||||||
Naam leerling(en):klas: |
||||||
|
waardering |
|||||
Poster |
Opmerkingen |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Lay out
• voor en achternaam
• klas, datum, docent
geen lijmranden etc
Pakkend.
• Goede titel
• Duidelijk
• Originele vormgeving
|
|
|
|
|
x |
x |
Goed georganiseerd
• Indeling
• Tekstblokken
• Illustraties
|
|
|
|
|
|
|
Goed leesbaar
• Leesbaarheid
• Lettertype
|
|
|
|
|
|
|
Goede teksten
• Eigen teksten
• Diepgang
|
|
|
|
x |
x |
x |
Totaal waardering voor de poster |
||||||
Presentatie |
Opmerkingen |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Opbouw.
• Zit er een goede rode draad in het verhaal met een inleiding en een
slot?
|
|
|
|
|
|
|
Voorbereiding
• Wordt er van papier gelezen of aan de hand van trefwoorden
gepresenteerd?
• Wordt de poster gebruikt?
|
|
|
|
|
|
|
Manier van presenteren
• Duidelijk en niet te snel spreken
• Goede zinnen gebruiken
• Moeilijke woorden worden uitgelegd
• Verstaanbaarheid
|
|
|
|
|
|
|
Contact met de klas
• Aankijken van het publiek
• Nagaan of het publiek het nog kan volgen
• Ingaan op vragen uit het publiek
|
|
|
|
|
|
|
Is de bijdrage van alle groepsleden even groot? |
|
|
|
|
|
|
Totaal waardering voor de presentatie |